Friday

tabik ah kat dia nih

assalamualaikum..


korang tengok tak cikgu shida live kat TV9 tadi? wah glemer gila dah dia sekarang kan. sampai masuk tv lagi. kalau macam tu aku pun mahu buat miming jugak lah. untung-untung boleh masuk tv macam cikgu shida. sekarang kalau orang tanya siapa idola aku, aku akan jawab:


'oh idola saya sekarang adalah cikgu shida. saya pon nak masuk tv macam dia'


apapun jom layan cikgu shida, sekali tengok dia ni cun jugak kan.






p/s:cikgu shida single lagi tau. ada yang berkenan?




:eh? takkan bace je? komen la sekali!:

4 kanak-kanak riang:

sekamar rindu said...

salam...


saya layannnn...:)

athirahzaki said...

wslm,

haha, best jugak kan dia nih.

Miss Nurun said...

xpenah tgk pun video cikgu shida tu...

athirahzaki said...

miss nurun:
haha, glemer dah dia skang wo. masuk tv9 lagi. kira terer la tu kan?