Sunday

jom jawab soalan exam

assalamualaikum..


cik nelly yang strange tapi cute dah tag aku! haha, sekali sekala jawab tag ni nice jugak kan. baidewei, thanks nelly! ngeeee :)


1. Adakah anda rasa anda Hot?
hot? haah, memang aku tengah hot ni. sebab aku belom mandi, keh keh.

2. upload gambar wallpaper/pc anda guna sekarang




3. Cerita pasal gambar
gambar ni masa hari graduasi kat sekolah aku. perghh,
kenangan terindah kot. siyes aku rindu sekolah :')

4. Bila kali terakhir makan ayam?
kelmarin atau lagi spesifik 26 Februari 2011. 
pukul berapa aku tak ingat.

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
Beautiful Hangover - Bigbang
best owh.

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
dengar lagu korea. wahaha, tak habes-habes ngan korea -.-

7. Selain nama sendiri , anda dipanggil apa ?
-kak long
-asma
-tirah

8. Tag 8 orang
adeh, ni lemah ni. sape ek jadi mangse. cekidaut.

9. Siapakah no.1 anda ?
sepupu comey aku yang dah macam akak sendiri. :)

10. Katakan sesuatu tentang no.5 ?
rajin datang komen kat belog aku. nanti komen la lagi ye ^^

11. Orang no.3 berhubungan dengan siapa ?
erkk, mu ehem-ehem nge sape ek ROY? cer kabo cer kabo.

12. Bagaimana pula no.4 ?
yang ni ofkos ah encik aqid die, huehehe.

3. Pesanan buat no.6 ?
semoge bahagie ar dengan encik gummy bear hang tuh, haha.

14. Kata-kata cinta buat no. 2 ?
kata-kata cinta? erkk, aku bukan les!!

15. Adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan ?
ohh, ade ade. dua dua perempuan, pakai tudung, ada mata,
ada telinga, blablabla~~~

16. Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang anda tagged no.1 ?
-dia lahir tahun 1988
-pakwe die ensem woh :P
-study kat uitm dungun
-impian die nak belanja aku kfc masa gaji pertama die nanti
-orang jati pahang

17. Persamaan antara kambing dan lembu?
jumlah mereka akan sama-sama berkurangan apabila tiba 
hari raya korban

18. Perasaan ketika jawab tag ini ?
bangga, terharu selain rasa hot sebab ada orang sudi tag aku.

19. Adakah anda tahu Rizman itu sengal ?
oh, memang saye tahu. Ahmad Rizman b. Ismail iaitu jiran belakang rumah
saye memang sengal.

20. Gay or les?
arghh kan dah bagitau aku bukan les!! gay jauh sekali!

HOYEH! SIAP PON! ~~~^^



:eh? takkan bace je? komen la sekali!:

0 kanak-kanak riang: