Sunday

Kepada Calon STPM 2010

assalamualaikum..


peh esok dah 21 februari kan? kepada bekas calon stpm sila rileks rileks okey.
jangan berdebar sangat, kang jantung tercabut kes kuat sangat berdebar saye tak tau, hehe. 


apapun selamat ambil result
 untuk kakak dan abang STPM 2010!
yang dapat result cemerlang saye ucapkan tahniah
yang kurang cemerlang jangan sedih-sedih okey, chill!
:)


p/s:ceh aku ucap dekat orang. yang aku ni entah macam mana la result spm agaknya. waaa korang, tolong doakan saye tau. tak dapat straight A pon takpe asalkan 8A ke atas. AMIN!!!! *sebut amin ramai-ramai cepat!



:eh? takkan bace je? komen la sekali!:

10 kanak-kanak riang:

IJAT360 said...

tenkiu...=)

athirahzaki said...

@IJAT360
eh? budak stpm ek?
welcome2, hehe.

nelly said...

Apa yang dorang dapat ye ?
hehe

athirahzaki said...

@nelly
tulah, tapi stpm tahun ni turun kan?
huhu.

nelly said...

yeke turun ?
tak sangka . .

athirahzaki said...

@nelly
entah, tengok dalam berita semalam dia cakap macam tu.
:)

ana_cReam('',) said...

dak spm eh?haha..same ah.. gudluck

athirahzaki said...

@ana_cReam('',)
iye? gudluck gak kat awak :)

ana_cReam('',) said...

masyih2

athirahzaki said...

@ana_cReam('',)
sesame, hekhek.