Tuesday

pada pendapat aku broadband lebih sesuai dipanggil labikureband

argghhhh.....

berukband cap siput! lembab nak mampos. nasib baik kau berukband kalau tak dah lame kene gigit. bayang laa nak masuk blogspot je pon da hambek 15 minit. belom lagi aku nak bukak new post, lagi 15 minit. maka ini sekaligus menyebabkan mulut aku dengan sengaja menerbitkan carotan yang sungguh tidak sesuai bagi kanak-kanak berusia 16 tahun (apa? ingat 16 tahun dah besar sangat ke? kecik lagi tau. tak boleh mencarot lagi. 17 baru boleh). 

jadi kelembapan siputbabi berukband nie dah membantutkan niat aku nak post entri. aku nak post benda lain sebenarnya. bila dah jadik macam ni langsung entri jadi tah pape, jadi tempat aku luah perasaan pulak. korang gak laa yang tukang baca. haha. lantak ah, kalau taknak baca luahan kemarahan aku so cepat-cepat laa hulur-hulur p1w1max kat aku. kehkeh. ala p1w1max je, korang anak orang kayess kan. tak luak punya.

p/s:oh baideway, arini aku dapat bonus dari celkom. seminggu free call ya aw aww. apa? menunjuk? yes memang aku nak menunjuk. pedulik hapa aku. kihkih. lets bergayut!



:eh? takkan bace je? komen la sekali!:

6 kanak-kanak riang:

Sara R. said...

HAHAHA aku pakai streamyx je. stakat ni abg streamyx tak buat hal lagi dekat aku. :D:D

athirahzaki said...

peh, tekang molek aku gune berukband nie.
tapi takdok die kang takleh lop aku nok hapdet belog ork. haha.

Sara R. said...

hehehe

kindergartenlibrary said...

yeah ! broadband ada nama baru !
heehe

athirahzaki said...

nelly:
ngahaha, sesuai kan? sama taraf jek dengan kura-kura, adus.

kindergartenlibrary said...

memang .
sesuai . .
=)

berukBAND !