Saturday

100th Follower!

assalamualaikum..


wow, here come the 100th follower! terima kasih kepada semua yang dah follow belog ni sampai dah capai 100 followers dalam masa tak kurang dua bulan aku berblogging. thanks guys! 

so, nilah dia follower aku yang ke-100


thanks for diana for being my 100th follower! 
blog dia ni comel taw, biru gituh. siap ada dedaun jatuh lagi. 
dia ni muda lagi, baru 15 tahun.
dia ni budak penang mali tau..
so, apalagi?
jom ramai-ramai terjah belog diana jom!
zassssss!~



:eh? takkan bace je? komen la sekali!:

12 kanak-kanak riang:

nelly said...

tahniah ..
=)

athirahzaki said...

@nelly
thanks nelly! nak jadik macam nelly jugak nih, haha.
takpe, slow2 kan :)

IJAT360 said...

tahniah...=)

athirahzaki said...

@IJAT360
terime kaseh :)

aNnE said...

congr8s :)

dyana said...

wahh..xsgka sy jd follower ke-100..thnx promote2.haha

athirahzaki said...

@aNnE
thanks anne! :D

athirahzaki said...

@dyana
welcome dik. thanks follow akak ek,
:D

Aiydalela said...

tahniah :) akak nak dapat 100 tu kan, amek masa bertahun. hahhaha [dulu malas sangat BW. huhuhu]

azuha rahimi said...

wohhh.......terlmbat!:P

athirahzaki said...

@Aiydalela
oke la tu kak.
sekurang-kurangnye follower akak ramai dari saye, hehe.

athirahzaki said...

@azuha rahimi
eh?
bukan tercepat ke? huhu.