Friday

kisah yang klise..

lelaki: awak, saya dah lame tengok awak. saya suka awak. bagi saya awaklah perempan terbaik pernah saya jumpa. boleh tak saya nak kapel ngan awak?


perempuan: ye ke? urm, saya pikir dulu ek? (dalam hati gembira gila. yelah ade secret admirer)


  **********

lelaki buat macam-macam untuk mengambil hati perempuan. hari-hari mesej dengan perempuan. perempuan sakit, lelaki datang beri ubat. perempuan sedih, lelaki datang memberi keceriaan. akhirnya perempuan jatuh hati. sikap lelaki yang mengambil berat memikat hati perempuan.

  
   **********

perempuan: awak, saya sedia terima awak. saya pun sukakan awak.

lelaki: terima kasih awak! saya sayang awak! :)

  
   **********

5 bulan....

lelaki: awak, maaf. saya rasa kita tak sesuai bersama. saya dah ada orang lain. tolong lupakan saya.

perempuan: ....... (hanya mampu menangis dalam hati)

    
   **********

perempuan belajar melupakan lelaki. namun ada sahaja yang mengingatkannya dengan lelaki. hampir gila dia. akhirnya dia berhasil melupakan lelaki. walaupun sukar.

   **********

lelaki: awak, saya rasa perpisahan kita satu kesilapan. saya sedar yang saya sayangkan awak. tolong terima saya balik? please?

perempuan: girlfriend awak?

lelaki: kami dah putus. saya dengan dia takde keserasian. saya mahukan awak. hanya awak dalam hati saya.

perempuan: ...........


p/s: lelaki, semudah dia datang semudah itu dia pergi. betul?



:eh? takkan bace je? komen la sekali!:

6 kanak-kanak riang:

OnlyEuricca said...

Ni yang buat sy xfhm dgn llki ni...ske sgt buat prgai cmni..

Naim Putera said...

Mungkin. Nak elakkan klise, jangan cari yang tipikal.

Hajar Rasdi said...

haha.. macam apa je kn.. yg prempuan pon semudah itu gak ke nak trima blek?? (terpulang kpd setiap individu..)

athirahzaki said...

@OnlyEuricca
huhu, betullah euricca.
tapi saye tak cakap semua tau,
segelintir, hehe.
kang ade lak yang marah kang :P

athirahzaki said...

@Naim Putera
nak cari tu yang susah :)

athirahzaki said...

@Hajar Rasdi
kalau dia sayang sgt nak wat camne kan (betul2, terpulang pada dia sendiri)