Monday

7 Perkara Yang Annoying Bagi Aku

1. ada orang hisap rokok tepi aku. perghh, aku tak suke kot.
seperti yang aku cakap kat member aku.
nak mati, mati ar sensorang. yang pi ajak orang lain sekali apahal.

2. hantar mesej kat orang bapak panjang gile vavi, last-last
orang tu balas ye je. aik? letih aku taip owh.
tak terniat ke dalam hati hang nak balas panjang sikit? -.- LINK

3. depan baik. belakang mengumpat. face to face ah. hipokrit.

4. kenal kat fesbuk, chat 2, 3 minit.
terus ajak kapel, gila apa?

5. orang yang post status kat fesbuk cerita pasal kisah hidup dia.
cth: hari ni aku gi makan nasi ayam kat kedai mak limah, sedapp wooo.
perlu ke beritahu nasi ayam tu sedap?
nape tak bagitahu hari ni aku berak semelit laa. sakit wooo

6. semestinya bahasa EW. sikit-sikit bolehlah. 
yang kau pelat habis tu pehal? 
meh aku bawak pergi tadika balik, nak? 

7. sakit perut masa tengah syok jalan-jalan kat mall.
pulak tu tandas penuh.
pulak tu ramai gila orang tengah beratur.
annoying kan? 


p/s: tu jelah kot. banyak-banyak kang ada orang terasa lak. 
kang tak pasal-pasal ada annoying mouse a.k.a anonymous datang komen.
(eh apahal aku bajet cam ade silent reader baca belog aku ni? haha)




:eh? takkan bace je? komen la sekali!:

6 kanak-kanak riang:

IJAT360 said...

annoying sungguh..=p

Hajar Rasdi said...

saya la silent reader anda.. mai sini cek nak komen.. haha..
identiti terbongkar.. hahaha.. =p

athirahzaki said...

@IJAT360
haha, kan kan?
:P

athirahzaki said...

@Hajar Rasdi
owh, baru cek tau!
terbongkar rhsie hang nooo,
haha.

nelly said...

Semua sama !!

athirahzaki said...

@nelly
gimme 5!
haha.