Wednesday

First Step..

hoi hoi!! 
peh tak berdan dan nak beri salam. excited kemain mung nih. almaklumlah baru start nak memulakan ektiviti terbaru nak ilangkan bosang. 

oke sebelum tu,

assalamualaikum..

ye kawan-kawan aku dah mule berblogging sekarang, yeay yeay! selame nih aku asyik menstalking je blog orang, kadang2 ade laa jugak timbul keinginan untuk memiliki blog sendiri. tapi aku takot nanti terbiar tak tahu nak tulis ape lol. tapikan semenjak aku telah menamatkan karier aku sebagai seorang pelajar berkaliber selame 11 tahun setelah tamatnye exam spm pade 13.12.2010 (ayat gila panjang), memang aku rase bosan nak mampos tak tahu nak buat ape.kawan-kawan dahla duduk jauh2. ye memang aku buat kerja part time, tapi tetap bosan jugaklah sebab takde kawan kat situ -.-

kalau online pon aku bukak mukabuku or name famousnye fesbuk, dah bosan komen-komen aku main game pulak.
tak pun chat, lepas tu bile dah rase cam weh boring nak mampos ah fesbuk neh aku pun mule la gi stalk belog. belog sendiri takdok haihh. dah tu baru-baru nie aku tengok ramai laa pulak kawan-kawan aku dah start buat belog mereka sendiri. so aku rasa haruslah aku isi masa lapang aku ni dengan menulis pulok, kurang-kurang taklaa bosan sangat iye dak? so terciptalah belog heartbeat ni, dan aku harap korang enjoy bace belog aku, okeh? 
tak suke takpe boleh tekan pangkah kat atas tu :')
hehe.

okey laa aku rase setakat tu je kot untuk coretan pertama aku nie,

okey ah lu, tata!




:eh? takkan bace je? komen la sekali!:

0 kanak-kanak riang: