Wednesday

capture the moment contest!

assalamualaikum..

hey peopleeeeee, its me again!! cukup gedik tak peopleee?? okeh cukup, awal-awal dah merapu. hari ini aku nak join contest pertama aku wohoo. 

kelmarin aku check cbox blog aku dan oh terperasan pulak ada sorang blogger iaitu najwa telah menjemput aku untuk join contest yang dibuat oleh kawan beliau iaitu izzatulshazni. peh bila dah orang jemput ni rasa semangat dia nak join tu lain macam je. rasa berkobar-kobar je.




okeh sekarang pikcer yang aku pertaruhkan ialah, here you go.....



TADAA!!!!






about pikcer:
gambar ni diambil dalam tandas mesra mall, ye betul kau tak salah baca. memang dekat mesra mall. 

time ni aku dan pasukan koir TePCES baru ja balik dari pertandingan koir peringkat negeri, dekat SMK Seri Dungun kalau tak silap. masa ni kitorang singgah jap dekat mesra mall jalan-jalan.

kau bayang laa round-round dalam mesra mall pakai macam tu hah. tudung kuning silau mata nyahh. orang dah usha pelik jer tengok. tapi biasalaa budak-budak tepces kan kepala sedikit tiga suku. pedulik hape kitorang. masuk tandas pon sempat lagi hang no posing ambik gambaq. 

anyway aku suka tengok pikcer ni. cam hepy jer kan? ke aku sorang je rasa gitu? kehkehkeh.

apapun harap-harap menang la, puh kanan puh kiri!


aku tag:

pssttt, weh, nak join tekan la SINI!




:eh? takkan bace je? komen la sekali!:

0 kanak-kanak riang: