Sunday

jalan-jalan memang seronot!

assalamualaikum..




weehuu selepas tiga bulan tak jumpa kawan-kawan sekolah yang kepale same tak betul macam aku akhirnya boleh jugak kitorang keluar jalan-jalan sesame kelmarin. ohh pembetulan, kitorang jalan-jalan secara berilmiah sebenarnya sebab plan utama nak pergi karnival jom masuk U kat kuantan. padahal karnival tu alasan je, yang lebihnya nak pergi soping-soping kat east coast mall. perempuan, tau-tau la, haha.


masa masuk tu rasa nak pengsan sekejap. gila ramai orang kat situ. sendat dan padat macam milo 3in1. aku rasa ramai je yang dapat dosa free kat situ. yang lelaki sedap-sedap je dapat tengok peha putih gebu girl2 cina. kalau aku pun usha apatah lagi yang lelaki kan. jangan cakap aku les pulak oke, haha. benda cantik tengok jela, haha.


masa duduk situ aku and the geng mengumpul paper beg, pamplet ngan pen jer. abis jelajah satu-satu booth sambil mengumpul paper beg. ada sekali tu aku gi booth UIA, pastu cakap-cakap ar dengan yang tukang jaga booth tu dengan harapan dapat kipas cap UIA, nak mintak malu. last-last haram die tak bagi. haha, keji kan aku. lari motif pergi karnival tu.


hasil kejayaan. ni je yang tinggal selepas dirembat oleh adik-adik


bukit pamphlet, nak? haha.


tengok ah beg-beg tuh. macam gi soping kan?


konklusinye (dah macam ayat rumusan spm nih), memang superb ar kuar ngan korang! harap boleh jalan-jalan dengan korang lagi! hepi gile kelmarin lepas tiga bulan terperuk di kampung. nanti kite kuar lagi eh! muahhh! :D




:eh? takkan bace je? komen la sekali!:

2 kanak-kanak riang:

Unknown said...

confirm dah isi banyak borang u dah kn.. =)

athirahzaki said...

@HajarRasdi [BdkKck]
borang kolej je yg banyak isi,
hehe.